Brev fra Rådmand Gert Bjerregård

Her er svaret fra Gert Bjerregård. Notatet han henviser til kan findes ved at klikke på på linket nedenunder.

Til Pas Mig I Solbjerg

Tak for jeres henvendelse.
Det var meget inspirerende at være til indvielsen af Hasselhuset i Solbjerg og mærke det lokale engagement. Jeg ved, at daginstitutionen har været længe ventet, hvorfor glæden også var ekstra stor ved at indvie daginstitutionen til glæde for børn og forældre i Solbjerg.
Før der træffes beslutning om opførelse af en ny daginstitution, er der nogle forhold, der skal være opfyldte. Jeg medsender derfor et notat udarbejdet i planlægningsafdelingen, der beskriver disse forhold:

Jeg er bekendt med, at I for nyligt har afholdt et møde med deltagelse af områdechefen for Solbjerg og en fuldmægtig fra Planlægning. På mødet blev de i vedlagte bilag beskrevne sammenhænge beskrevet, ligesom I havde en dialog omkring den nuværende pladssituation i Solbjerg og forventningerne til fremtiden.
Jeg ved, at Solbjerg er et af de områder, der følges meget tæt, idet der, som I selv skriver, har været en stigning i børnetallet, og som det fremgår af bilaget kommer den nye pladsbehovsprognose inden for den nærmeste fremtid. Jeg vil i den forbindelse sørge for, at I i starten af det nye år inviteres til et møde vedrørende de nye prognoser og en generel snak om pladssituationen i Solbjerg.

Venlig hilsen
Gert BjerregaardRådmand Børn og Unge


Notat udarbejdet af planlægningsafdelingen:
camx.dk/AbneBreve2009/LSLH-7XHD5P.doc

Ingen kommentarer: